好似
Far Away Wisp X
Far Away - Wisp X

In front of me

在我前方

I see it all

我看到这一切

Untouchable

不可忍受

Unbearable

不可忍受

My life goes by

我生命在流逝

I'm powerless

我无能为力

What do I do

我很需要的

need to be free

是自由

It may be far

它可能很遥远

but we're unbreakable

但我们不会放弃

There is a way

有一种方法

fly away from misery

远离痛苦

If we fall here

如果我们在这里

wishing for life endlessly

希望生活无穷尽

I know that we'll

我知道我们终将

we'll find what's far away

看到什么会远去

 

It seems pointless

这似乎毫无意义

what can I do

我能够做什么来

breaking apart

分裂

my very soul

我的灵魂

And still I try

还有我累了

tired and all

我想

I think that I'll

我可能

continue on

继续坚持

It may be far

它可能很遥远

but we're unbreakable

但我们不会放弃

There is a way

有一种方法

fly away from misery

远离痛苦

If we fall here

如果我们在这里

wishing for life endlessly

希望生命无穷尽

I know that we'll

我知道我们终将

we'll find what's far away

看到什么会远去


评论
热度(5)
© 下午茶 | Powered by LOFTER