好似
Unbelievable Owl City、Hanson
Unbelievable - Owl City、Hanson

It’s unbelievable

这是多么难以置信的一件事

This is as good as it gets
当一切的一切都向着好的方向转变

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

Don’t know what’s gonna happen next
你我都无法得知接下来会发生什么

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

You haven’t seen nothing yet
你还未听闻最美好的事物呢

It’s unbelievable, it’s unbelievable
呐 真是难以置信啊

When I was a kid I saved up all my dough so I could buy C-3PO
当我年少时候,我曾经为了能够拥有自己的C-3PO(星球大战中的机器人),把自己所有的零花钱都存了起来

Put Mentos in my Diet Coke in the back seat of the bus
我也曾淘气地把放进曼妥思的健怡可乐藏在了巴士后边的座位上

When I was a kid I ate SpaghettiOs, played laser tag and G.I. Joes
当我年少时候,我尝过意大利通心粉,也曾在激光和特种部队的游戏中留下快乐的回忆

And if you vowed "No Girls Allowed" , then you could join the club
若是你承诺“禁止女孩加入”,那么你就是我们俱乐部的一员啦

When I was a kid I spent my Saturday’s blowing on Nintendo games
当我年少时候,我会在星期六让自己在任天堂游戏的世界中战斗一整天

The newest thing was Lion King, and I could fell the love
最新出品的游戏是狮子王诶~ 我可以感受到来自它的爱意

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

This is as good as it gets
当一切的一切都向着好的方向转变

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

Don’t know what’s gonna happen next
你我都无法得知接下来会发生什么

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

You haven’t seen nothing yet
你还未听闻最美好的事物呢

It’s unbelievable, it’s unbelievable
这真是 难以置信的一段时光啊

 

When I was a kid I dreamed of Power Wheels
当我年少时候,动力轮曾在我的梦中无限地旋转

Stayed up late watching action films
我们彻夜未眠 只为一起看一场喜欢的动作电影

And I won’t lies, my friends and I, were too legit to quit
我绝不会说谎,我与我的朋友们都会在这些童年的记忆中长存

When I was a kid i lived for ColourTRIS, ate Dr. Pepper jelly beans
当我年少时候,我在ColourTRIS(一款消除游戏,把颜色相同的果冻豆连在一起即可消除)的世界中,吃着Dr. Pepper的果冻豆(Dr. Pepper,美国七喜公司旗下品牌)

My favorite part of Jurassic Park was how real the Raptors looked
我最爱的就是侏罗纪公园中那看上去栩栩如生的恐龙们

When I was a kid I still had VHS, watched Fresh Prince and Jazzy Jeff
当我年少时候,我总是用老式的录影机看着Fresh Prince(美国华纳公司1990年出品的系列电视喜剧)和Jazzy Jeff的演唱会(超过1千万的唱片销量,三座格莱美奖,三座全美音乐奖的音乐人。)

Zac Murris owned the first cell phone, and it was off the hook
Zac Murris 拥有了他的第一台手机,并靠它摆脱了困境

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

This is as good as it gets
当一切的一切都向着好的方向转变

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

Don’t know what’s gonna happen next
你我都无法得知接下来会发生什么

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

You haven’t seen nothing yet
你还未听闻最美好的事物呢

It’s unbelievable, it’s unbelievable
这真是 难以置信的一段时光啊

Gak, pogs and Floam and Home Alone, Berenstain Bears and bean bag chairs
尘埃、脉冲信号和泡沫伴随着独自回家的我,还有贝贝熊和豆袋椅

My L.A. looks and Goosebumps books, oh, Etch-A-Sketch, what happened next
我在洛杉矶的样子和Goosebumps系列书籍(《鸡皮疙瘩系列丛书》是20世纪超级悬念大师R.L.斯坦所著的惊险小说 读者多为儿童) 喔,还有蚀刻素描,那么,然后呢?

Grape Juicyjuice and Dr. Seuss, piggy-back rides and Slip N' Slides
葡萄果汁与苏斯博士(美国著名儿童文学作家),背驮式的游乐设施和Slip N' Slides(一种嘻哈饶舌的曲风)

Mcdonold's fries, those were the best, what happens next
麦当劳的薯条是最好的美味,那么,然后呢?

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

This is as good as it gets
当一切的一切都向着好的方向转变

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

Don’t know what’s gonna happen next
你我都无法得知接下来会发生什么

It’s unbelievable
这是多么难以置信的一件事

You haven’t seen nothing yet
你还未听闻最美好的事物呢

It’s unbelievable, those were the days. Oh! 
真是难以置信啊 那些逝去的时光

It’s unbelievable
真是难以置信啊

When I think back on them, man
当我回想起它们

It’s unbelievable
任然会觉得不可思议

Cause baby those were the days
亲爱的 因为那些日子

It’s unbelievable
真的是难以置信的美好啊

It ruled in so many ways
它以不同的方式向我们演绎着奇迹

It’s unbelievable, it’s unbelievable
呐 这些时光 真的是难以置信呢

I'm so amazed, those were the days
那些日子啊 曾让我吃了一惊呢

(Nananana nanananana) 
nananana NaNaNaNaNa


评论
热度(13)
© 下午茶 | Powered by LOFTER